Wednesday, March 3, 2010

خوب است که با بهار می آیی



خوب است
خوب است اگر همراه بهار بیایی
و آمدنت قرین شود به مقدم مبارک مولود این روزها،جدت، جدمان، پیامبر خاتم، پیامبر عطوفت و مهربانی،رحمة للعالمین
می آیی
می دانم که می آیی و خوشنود خواهم شد که آمدنت با مناسبت هایی نیک قرین باشد.
بهار همیشگی عمر من! تو با شکوفه ها می آیی و با آهنگ قمریان عاشق و من همه مسیر آمدنت را از اوین خوشبخت تا خانه مان که نزدیک نه ماه بی تو نگذاشتم فروغش به خاموشی گراید، قدم به قدم بنفشه خواهم نشاند و شاخه های نرگس و سوسن و لاله
آری لاله به یاد جوانان در خون خفته وطن در روزهای سختی که خوب شد نبودی و ندیدی
حالا که نوید آمدنت را داده اند و من هنوز در بهت و ناباوری در میان احساسات متناقض غوطه ورم، یاد ندا و سهراب و اشکان و بقیه شهدای سبز لحظه ای از ذهن مضطرب و مشوشم دور نمی شود. این روزها و همه روزهای دیگر یاد شهدا با ماست عزیزم
چشم انتظارت می مانم.
به این هر سه مادر زنگ زدم امشب
شب عید
به مادر ندا، سهراب و اشکان
و هر سه بعد از سلام سراغ تو را گرفتند
و نشان از آمدنت
وقتی تو بیایی شاخه گل سرخ را به دستت می دهم تا به آنان هدیه کنی گل سرخ من
و من بر دستانشان بوسه می زنم
بوسه مهر و وفا
بر دستان زنانی که مادر بهترین جوانان این سرزمین اهوراییند
.

9 comments:

  1. خسته نباشيد... شرمنده، ميشه بگيد تحصيلاتتون چيه؟ فوق العاده زيبا مينويسيد. ياعلي

    ReplyDelete
  2. خيلي زيبا نوشتيد
    خانم محتشمي پور ديگه هيچي منو خوشحال نميکنه. به خدا دارم رواني ميشم. يه جوون 20 ساله رو به جرم پرت کردن سنگ ميخوان اعدام کنند. ما بايد چي کار کنيم؟؟؟

    ReplyDelete
  3. زیبایی هایی که جاری می شود بر این صفحه مولود حضور سبز شماست مهربانان
    و آن جوان خدا دارد و ما را که معصومیت را در چهره اش می بینیم و دعاگویش هستیم
    به خدایش می سپاریم. او را و همه جوانان برومند و عدالت طلب و آزاداندیش ایران عزیز را

    ReplyDelete
  4. سلام
    تبریک میگم آمدن عزیزترین نمان را پیشاپیش
    همچنین باآه واشگ واندوه به تولدمحمدفرستاده خدایمان می اندیشم

    ReplyDelete
  5. من زیتون 8هستم
    zatun8.persianblog.ir

    ReplyDelete
  6. سلام
    بامحمدتماس داشته باشید
    http://rahomid.blogfa.com/

    ReplyDelete
  7. غفوری
    http://mehraveman.blogfa.com/

    ReplyDelete
  8. لطف کن متن زیر را از طرف من ( محمد ) برای خانم محتشمی بفرست
    مرسی عزیزم
    (سلام مامان محتشمی خوبم
    خوبی ؟
    انقدر دلم برات تنگ شده بود
    هی میام اینجا اما بلد نبودم کامنت بزارم
    تو این چند وقت هم 2 بار فیلتر شدم!
    خوبی مامان گلم؟
    زیتون جان زحمت کشید بهم یاد داد چحوری کامنت بزارم
    بهش گفتم اگر نتونستم به خانم محتشمی آدرسم را بده
    مامان جون خوشحال میشم به ما هم سر بزنی
    آدرسم را زیتون جان داده ، منم یکبار میگم : rahomid.blogfa.com)
    نویسنده: فدایی میرحسین [http://rahomid.blogfa.com/]

    ReplyDelete